GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
- Van-e a webshopon kívül a vevő által felkereshető áruházuk?
Igen van, jelenleg 5 szőnyegáruházat üzemeltetünk az alábbi városokban: Budapest, Dunaújváros, Gyöngyös, Békéscsaba, Szeged. Így nyugodt lehet abban, hogy a megrendelt termék a feltüntetett minőségben és mennyiségben fogja megkapni. Áruházaink országosan is egyedülálló választékkal várják kedves vásárlókat.
- Nem vagyok biztos benne mekkora mennyiségű burkolatot kell rendelnem?
Kérje az ügyfélszolgálat segítségét, megfelelő szakmai ismerettel rendelkező kollégáink segítenek az Ön által megadott nettó méret alapján kiszámolni a szükséges mennyiséget.
- Szállításnál van minimum mennyiség?
Nincs, ha a Vevőnek csak egy csomag lamináltra vagy 1 db termékre van szüksége, azt is kiszállítjuk.
- Mennyibe kerül a szállítás?
Erről bővebben a Szállítási feltételeknél olvashat, illetve a kosár összértéke után feltüntetésre kerül a szállítási költség.
- Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, van lehetőség, budapesti vagy vidéki áruházainkban is átveheti a terméket.
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Általában, raktáron lévő termékeknél 3-5 munkanap, ha nem készletes a termék, akkor 10-14 munkanap. Visszaigazoló e-mailben fogjuk tudatni Önnel a szállítási határidőt.
- Vállalnak-e hétvégi kiszállítást?
Szombat délelőtti időpontokban Budapest és 20 km-es körzetében van lehetőség a megrendelt termék kiszállítására ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után. Erre egyedi szállítási költséget kalkulálunk Önnek.
- Amennyiben sérülést látok a csomagoláson mi a teendőm?
Mindenképp átvétel előtt győződjön meg a csomagok hibátlan állapotáról, ha sérülést tapasztal, kérjük, vegyenek fel jegyzőkönyvet a futárral és vissza is küldheti, ilyenkor kérjünk ügyfélszolgálatunkat mielőbb értesíteni, hogy tudjuk a cserét intézni!
- A futár csak háztól házig szállít vagy segít pakolásban is?
A szállításra megállapított költség mindig ajtóig érvényes. Kérjük vegye figyelembe ha 4-5 m széles szőnyeget rendel, hogy a vevőn kívül még egy segítő legyen otthon, egyedül senki nem boldogul egy ilyen széles szőnyegpadlóval. A futárok saját üzletszabályzatuk szerint dolgoznak.
Budapest és 20 km-es körzetében felár ellenében tudunk olyan futárt biztosítani aki felhordja az emeletre, illetve beviszi a szobájába a rendelt terméket anélkül, hogy Önnek segíteni kellene a rakodásban. Kérjük az ilyen típusú egyedi szállítási költségéről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
- Hétvégén rendeltem, mikor kapom meg a terméket?
A hétvégi, avagy munkaszüneti napokon leadott rendeléseket mindig a legközelebbi munkanapon reggel 10 órától dolgozzuk fel, e-mailben tájékoztatjuk a rendelés feldolgozásról, majd a szállítás előtt telefonon egyeztetjük Önnek szállítási határidőt.
- Nem sikerült átvennem a csomagot, mert a futárral elkerültük egymást. Mi történik a megrendelt termékkel?
Kérjük, hogy olyan címet adjon meg, ahol biztosan át tudja venni a megrendelését. Ha ez valamilyen oknál fogva nem sikerül, a címen a futár hagy egy értesítőt és azon a számon lehet vele egyeztetni egy második kiszállítást. A kiszállítási költség egyszeri kiszállítást foglal magában. Ha utána sem sikerül, akkor a termékeket visszaszállítja a Domex Szőnyegáruházaknak (azaz a Multicarpet Kft.-nek)!
- Szállítás alatt lévő csomagot már 3 napja feladták, de még nem érkezett meg. Mi a teendő?
A csomag szállításával kapcsolatosan keresse ügyfélszolgálatunkat vagy a visszaigazoló e-mail-ben található futárcéget.
Ellenőrizze még a levelezőprogramja Spam mappáját is, mivel egyes programok reklámként kezelik az általunk küldött e-maileket!
- Mi a teendő, ha valamilyen oknál fogva nem tudom megrendelni a terméket?
Ebben az esetben hívja fel Ügyfélszolgálatunkat, szívesen segítünk!
- Ha a megrendelést leadtam, de szeretném módosítani, akkor mit tehetek?
A módosításhoz kérjük, hogy vegye fel az Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot!
- Szeretném szegetni a szőnyegpadlót vagy a futószőnyeget van-e rá lehetőség?
Kiegészítő termékeknél kérjük válassza ki a szegést és írja be centiméterben, hogy hány centimétert szeretne beszegetni. Kétféle vastagságban szegünk: vékony és normál vastagság bruttó 700 Ft/fm, vastag szőnyegpadló bruttó
1 000 Ft/fm.
Megjegyzés rovatba kérem jelezze, hogyan szeretné beszegetni a szőnyegpadlót, erről szeretnénk egy rajzos e-mailt is kérni, ha nem körbe szegésről van szó. A rajzon kérjük jelezze az irányokat jobb-bal, fent-lent.
- Szőnyegszegély vágást szeretnék kérni szőnyegszegőlécbe van-e plusz költsége?
A szegélyt amennyiben a megrendelés megjegyzés rovatában megadja a magasságát díjmentesen levágjuk Önnek és a szőnyegpadlóhoz csomagoljuk. Kérjük számolja ki, hogy hány méter szegélyre van szüksége. Amennyiben a szőnyegpadló saját anyagából lesz a szegély, számoljon avval, hogy több szőnyegpadlót kell vennie.
- Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt.
Kérjük, nézze meg a Spam mappát mivel lehet, hogy levélszemétként kezei a program az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem találja meg hívja ügyfélszolgálatunkat.
- Szeretnék elállni a vásárlástól. Hogyan tehetem meg?
Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Ilyenek különösen – de nem kizárólagosan a következők:
Szőnyegpadlók, Pvc-padlók, futószőnyegek, tekercses méret vágott alátét fólia…
Kérjük a terméket ne utánvéttel küldje vissza, mert azt nem áll módunkban átvenni, a termék ellenértékét banki utalással fogjuk visszafizetni Önnek, legkésőbb a visszavételtől számított 14 napon belül,
- Ingyenes kiszállításra van-e lehetőség?
300.000 Ft feletti rendelési összegtől a vásárolt terméket ingyenesen kiszállítjuk Önnek.
- Megegyeznek-e a webshop és az áruházi árak és akciók?
Nem, a webshopban általában más árak és akciók érvényesek, mint az áruházban, de egyezőség is előfordulhat.
Amennyiben bármilyen további kérdése vagy problémája akadt kérjük hívja vagy küldjön e-mailt ügyfélszolgálatunknak.