x

A honlap bizonyos funkcióinak működéséhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. Ha nem engedélyezi őket, számítógépes böngészőjében bármikor beállíthatja a tiltásukat/eltávolításukat.

Termékek Menü

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

 

  1. Van-e a webshopon kívül a vevő által felkereshető áruházuk?

Igen van, jelenleg 5 szőnyegáruházat üzemeltetünk az alábbi városokban: Budapest, Dunaújváros, Gyöngyös, Békéscsaba, Szeged. Így nyugodt lehet abban, hogy a megrendelt termék a feltüntetett minőségben és mennyiségben fogja megkapni. Áruházaink országosan is egyedülálló választékkal várják kedves vásárlókat.

  1. Nem vagyok biztos benne mekkora mennyiségű burkolatot kell rendelnem?

Kérje az ügyfélszolgálat segítségét, megfelelő szakmai ismerettel rendelkező kollégáink segítenek az Ön által megadott nettó méret alapján kiszámolni a szükséges mennyiséget.

  1. Szállításnál van minimum mennyiség?

Nincs, ha a Vevőnek csak egy csomag lamináltra vagy 1 db termékre van szüksége azt is kiszállítjuk.

  1. Mennyibe kerül a szállítás?

Erről bővebben a Szállítási feltételeknél olvashat, illetve a kosár összértéke után feltüntetésre kerül a szállítási költség.

  1. Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség, budapesti vagy vidéki áruházainkban is átveheti a terméket.

  1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Általában, raktáron lévő termékeknél 3-5 munkanap, ha nem készletes a termék, akkor 10-14 munkanap. Visszaigazoló e-mailben fogjuk tudatni Önnel a szállítási határidőt.

  1. Vállalnak-e hétvégi kiszállítást?

Szombat délelőtti időpontokban Budapest és 20 km-es körzetében van lehetőség a megrendelt termék kiszállítására ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után. Erre egyedi szállítási költséget kalkulálunk Önnek.

  1. Amennyiben sérülést látok a csomagoláson mi a teendőm?

Mindenképp átvétel előtt győződjön meg a csomagok hibátlan állapotáról, ha sérülést tapasztal, kérjük, vegyenek fel jegyzőkönyvet a futárral és vissza is küldheti, ilyenkor kérjünk ügyfélszolgálatunkat mielőbb értesíteni, hogy tudjuk a cserét intézni!

  1. A futár csak háztól házig szállít vagy segít pakolásban is?

A szállításra megállapított költség mindig ajtóig érvényes. Kérjük vegye figyelembe ha 4-5 m széles szőnyeget rendel, hogy a vevőn kívül még egy segítő legyen otthon, egyedül senki nem boldogul egy ilyen széles szőnyegpadlóval. A futárok saját üzletszabályzatuk szerint dolgoznak.

Budapest és 20 km-es körzetében felár ellenében tudunk olyan futárt biztosítani aki felhordja az emeletre, illetve beviszi a szobájába a rendelt terméket anélkül, hogy Önnek segíteni kellene a rakodásban. Kérjük az ilyen típusú egyedi szállítási költségéről érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

  1. Hétvégén rendeltem, mikor kapom meg a terméket?

A hétvégi, avagy munkaszüneti napokon leadott rendeléseket mindig a legközelebbi munkanapon reggel 10 órától dolgozzuk fel, e-mailben tájékoztatjuk a rendelés feldolgozásról, majd a szállítás előtt telefonon egyeztetjük Önnek szállítási határidőt.

  1. Nem sikerült átvennem a csomagot, mert a futárral elkerültük egymást. Mi történik a megrendelt termékkel?

Kérjük, hogy olyan címet adjon meg, ahol biztosan át tudja venni a megrendelését. Ha ez valamilyen oknál fogva nem sikerül, a címen a futár hagy egy értesítőt és azon a számon lehet vele egyeztetni egy második kiszállítást. A kiszállítási költség egyszeri kiszállítást foglal magában. Ha utána sem sikerül, akkor a termékeket visszaszállítja a Domex Szőnyegáruházaknak (azaz a Multicarpet Kft.-nek)!

  1. Szállítás alatt lévő csomagot már 3 napja feladták, de még nem érkezett meg. Mi a teendő?

A csomag szállításával kapcsolatosan keresse ügyfélszolgálatunkat vagy a visszaigazoló e-mail-ben található futárcéget.
Ellenőrizze még a levelezőprogramja Spam mappáját is, mivel egyes programok reklámként kezelik az általunk küldött e-maileket!

  1. Mi a teendő, ha valamilyen oknál fogva nem tudom megrendelni a terméket?

Ebben az esetben hívja fel Ügyfélszolgálatunkat, szívesen segítünk!

  1. Ha a megrendelést leadtam, de szeretném módosítani, akkor mit tehetek?

A módosításhoz kérjük, hogy vegye fel az Ügyfélszolgálattal a kapcsolatot!

  1. Szeretném szegetni a szőnyegpadlót vagy a futószőnyeget van-e rá lehetőség?

Kiegészítő termékeknél kérjük válassza ki a szegést és írja be centiméterben, hogy hány centimétert szeretne beszegetni. Kétféle vastagságban szegünk: vékony és normál vastagság bruttó 650 Ft/fm, vastag szőnyegpadló bruttó 1 000 Ft/fm.

Megjegyzés rovatba kérem jelezze, hogyan szeretné beszegetni a szőnyegpadlót, erről szeretnénk egy rajzos e-mailt is kérni, ha nem körbe szegésről van szó. A rajzon kérjük jelezze az irányokat jobb-bal, fent-lent.

  1. Szőnyegszegély vágást szeretnék kérni szőnyegszegőlécbe van-e plusz költsége?

A szegélyt amennyiben a megrendelés megjegyzés rovatában megadja a magasságát díjmentesen levágjuk Önnek és a szőnyegpadlóhoz csomagoljuk. Kérjük számolja ki, hogy hány méter szegélyre van szüksége. Amennyiben a szőnyegpadló saját anyagából lesz a szegély, számoljon avval, hogy több szőnyegpadlót kell vennie.

  1. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt.

Kérjük, nézze meg a Spam mappát mivel lehet, hogy levélszemétként kezei a program az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem találja meg hívja ügyfélszolgálatunkat.

  1. Szeretnék elállni a vásárlástól. Hogyan tehetem meg?

Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. Ilyenek különösen – de nem kizárólagosan a következők:

   Szőnyegpadlók, Pvc-padlók, futószőnyegek, tekercses méret vágott alátét fólia…

Kérjük a terméket ne utánvéttel küldje vissza, mert azt nem áll módunkban átvenni, a termék ellenértékét banki utalással fogjuk visszafizetni Önnek, legkésőbb a visszavételtől számított 14 napon belül,

  1. Ingyenes kiszállításra van-e lehetőség?

150.000 Ft feletti rendelési összegtől a vásárolt terméket ingyenesen kiszállítjuk Önnek.

  1. Megegyeznek-e a webshop és az áruházi árak és akciók?

Nem, a webshopban általában más árak és akciók érvényesek, mint az áruházban, de egyezőség is előfordulhat.


Amennyiben bármilyen további kérdése vagy problémája akadt kérjük hívja vagy küldjön e-mailt ügyfélszolgálatunknak.