Adatkezelési tájékoztató

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhetsz. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

Garancia

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK LAMINÁLT PADLÓHOZ

A törvényben előírtak szerint a gyártó garanciát vállal a koptatófelület átkopására az információs lapon szereplő ideig, az alábbi feltételekkel:

• Átkopásnak minősül a koptatófelület teljes mértékű átkopása, minimum 1 cm2 felületen. Ez alól az elemek széle-éle ki van zárva.

Azokat a lapokat, amelyek láthatóan hibásak, nem szabad lerakni! Ezen okból, lerakás előtt a padlólapokat alaposan kérjük megvizsgálni!

• A garanciális feltételek teljesüléséhez szükséges a lerakási utasítás figyelembevétele, figyelmeztetéseinek maradéktalan betartása.

• A lerakásnál gondoskodni kell a megfelelő tisztaságról. A garancia csak lakótérben, normál, privát használatú lamináltpadló felületének átkopására érvényes.

• Fürdőszoba, mosókonyha, szauna, egyéb nedves helyiségek a garancia alól ki vannak zárva. A károk, amelyek szokatlanul nagy terhelés, mechanikai sérülés,

nem szakszerű kezelés/ápolás (pl. szappanos, alkoholos, bő vízzel való felmosás!!!) nem tartoznak a garanciális feltételek közé.

• Minden garanciális reklamációt írásban, legkésőbb a hiba jelentkezésétől számított 30 napon belül jelezni kell a szakkereskedőnek, ahol a terméket vásárolták.

A hiba elismeréséhez a gyártó fenntartja jogát, hogy a laminált padlót a helyszínen megvizsgálhassa vagy egy harmadik személlyel megvizsgáltathassa.

Amennyiben a fenti adatokat nem adják meg, úgy a garancia alól a reklamáció ki van zárva.

Garancia összefoglalása:

• Garanciális esetben az átkopott felületet a gyártó választása szerint vagy kijavítják, vagy a szakkereskedő cserelapot szállít a vevőnek.

• Költségek átvételére, pl. laminált padló felszedésre, újra lerakásra, eltávolításra vonatkozó igények a garanciából ki vannak zárva. Ez érvényes mindenféle kár- és ráfordítás-térítésre.

Amennyiben a dekor, szín már nem található a gyártó szortimentjében, akkor az aktuális dekor választékból, egyenértékű termékkel történik a pótlás.

• Garanciális teljesítés után a garanciaidő nem hosszabbodik meg, marad a régi. Garanciális teljesítéssel tehát nem lép új garancia érvénybe.

A garancia érvényesítése érdekében meg kell őrizni a vásárlást igazoló számlát, blokkot, illetve ennek az útmutatónak egy példányát. Azoknál a laminált padlóknál, amelyeken a lerakás helytelenségére utaló sérülések láthatóak,

nem érvényesíthető a garancia! Amennyiben a vásárló a laminált padló vásárlásától számított 1 hónapon belül nem értesíti a gyártót a hibáról, a garancia érvényét veszti!

Amennyiben a reklamáció jogosnak ítéltetik, abban az esetben sem vállalja át a kereskedő a parketta felszedését, lerakását, szállítás költségeit.